با توجه به افزایش اعتماد به نفس، متوجه خواهید شد که باید انجام شود. پروژه صبح روز شنبه ساده شما در حال حاضر سفر به است. از آنجایی که در تعطیلات آخر هفته خیلی غیر قابل باور است، شما کاملا از وال مارت در روز شنبه ها نفرت دارید. همچنین، لحظه ای که همسر و بچه های شما می شنوند که شما به می روید، همه آنها هم هستند. عالی. اکنون سفر خانوادگی است. به جای فقط یک بازدید سریع از بخش تعمیر خانه، این تبدیل به یک "ما نیاز به مواد غذایی و بچه ها نیاز به انتخاب از یک تولد هدیه در اسباب بازی -سفر" آلن بلند آلن بلند تکی من تا به حال یادگیری تجارت خود را صرف کرده ام و هزاران پوند در آموزش و پرورش که اجازه می دهد من آن را تمرین کنم. با این حال تقریبا روزانه از من خواسته می شود که به هیچ وجه توصیه های باغبانی، مذاکرات، ساعت ها وقت و انرژی من را ندهد. "این در مورد رزومه شما خوب است" یا "شما از تجربه لذت می برید" به عنوان گزینه های پرداخت می شود. من تعجب می کنم که پذیرش در باغبانی، داوطلبان تاثیری بر ارزش گذاری حرفه ای باغبانی داشته است. آیا این وابستگی به داوطلبان موجب اعتقاد به این می شود که افراد ماهر و آموزش دیده برای کم و یا هیچ چیز کار خواهند کرد؟