با این حال، پس از Maj به WCFMC پیوست، جریان به سرعت رو به زوال بود."این یک پلت فرم برای برنده شدن در کار است و از آنجایی که ما از آن استفاده می کنیم، رانندگان همواره به گاراژ ما می روند. ما تمام سیستم عامل های دیگر را تخلیه کردیم، زیرا ما در WhoCanFixMyCar موفق بودیم. ما از آن زمان به بعد نگاه نکردیم. " اره هرس ۲۹۶۰۵ آلتونا اولین چیزی که من متوجه شدم در ورود به نمایش بود، چقدر داغ بود. لذت بردن از اطراف باغ های نمایش در چنین روز آفتابی دوست داشتنی بود، اما در پشت ذهن من، متوجه شدم که گرما بخشی از یک دوره خشکسالی طولانی است که در جنوب شرقی و در کل، انگلیس رنج می برد با صحبت کردن با باغبان ها و طراحان، بسیاری از تعظیم "من نمی توانم صبر کنم تا باران" را شنیدم. پس از زمستان بسیار گرم و مرطوب در سال 2016 و سپس این، خشک ترین زمستان به مدت 20 سال، من تعجب کردم که آیا این رویدادهای غیر قابل پیش بینی آب و هوا چیزی است که ما باید در آینده انتظار داشته باشیم؟