من چندین پیچ گوشتی "استنلی" را خریداری کردم و برای پول بسیار مناسب بودم. این یکی در حال حاضر کمی بیش از 4 دلار در آمازون است، اگر چه این یک آیتم اضافه است به این معنی است که آن را باید به عنوان بخشی از سفارش بزرگتر خریداری شده است.من تا به حال با طرح پیچیده تر و دقیق تر، شفت زنگ زده بود. سنت ابزار کشاورزی سیم چین کله گاوی LDN 175 درختان و گیاهان حفاظت شده جدید به علت خشکسالی آسیب پذیرند، به خصوص در چند فصل اول خود، قبل از اینکه ریشه های آنها به سمت خاک های عمیق تر و رطوبت زیر آن ها کار کنند. به عنوان یک نتیجه من سنگ معدن مالچ؛ هرچه بزرگتر بهتر. من قطعه های بزرگ سنگ گرانبها را که از سوراخ های کاشت خارج می شوند جمع می کنم تا آنها را بشکنم و دقیقا برای این منظور سنگ های بزرگ را ذخیره می کنم. نه تنها این را پیدا می کنم که درختان را به سمت تپه های بادآورده کمک می کند، بلکه در آب به طور مؤثرتری از خاک به تنهایی قفل می کند و به نظر می رسد زیبا است. درختان انجیر جدید من که در باغهای عجیب و غریب کاشته شده اند، همه آنها مالچ های گل سرخ رنگارنگ جذاب در انگشتان خود دارند، که به جذابیت عجیب و غریب آنها افزوده می شود. اما سایر افراد تازه کار هر چیزی را از ذرات باغبانی تا آجرهای قدیمی دارند. من گلدان های من را نیز با سنگ ها می مالم و از گلدان های پلاستیکی به عنوان یک قاعده کلی استفاده می کنم زیرا آنها آب را به مراتب کارآمد تر از قرمز کردن آب می کنند.