میلر می گوید: "عرشه یک تعمیر بزرگ را انجام می دهد، اگر این یک عرشه به اندازه کافی بلند است که ما احساس اعتماد به نفس می کنیم "می تواند دوباره طراحی شود و سیستم راه آهن جدید بدون ایجاد امنیت و ثبات ساختار اضافه شود. "جوان" به معنی پنج تا هشت ساله است. آلن جعبه ای ۸ پارچه بلند به همراه آلن چاقویی ۷ عددی آلن کیفی با این حال، در مورد مکان، ما ابزارهای بیشتری در جعبه ما داریم. اکثر باغهای (نه همه) مستطیل شکل هستند، ما دیوارهای خورشید و غروب خورشید را در کنار ساحل شمالی و شرقی قرار میدهیم. طرح من یک مربع 40 × 50 فوت است که به من فرصت های زیادی برای رشد می دهد، به عنوان مثال، یک بلوک بزرگ از شیرینی پزی در تختخواب خورشید و گوجهفرنگی های پهن در طول حصار جنوبی آفتاب. Chillies Potted شرکت گوجه فرنگی را در کنار زمین پنهانی از پونه، ریحان و آویشن نگه می دارد. گیاهان مانند این در شرایط پخته شده رشد می کنند و در خاک شنی من نور زمین زیر گوجه فرنگی فقط این خواهد بود. من تمایل به آبیاری طرح من ندارم (تامس و چیپس گلدان قطعا به آن نیاز خواهد داشت) اما گیاهان مانند این، در کنار پاشنه گوشتی و ارکستر بنفش عمیق ریشه دار (اگر خود کاشته شود) زندگی من را ساده تر خواهد کرد.