در نهایت باید اضافه کنم که من مستقلا، کاشت پاییز، مزیت بزرگی در خاک سبک پیدا می کنم (آنها می توانند متاسفانه در خاک های سنگین پوسیدگی داشته باشند). با وجود بالاتر از میانگین آفتاب و درجه حرارت، همراه با کمتر از یک سوم از بارش مورد انتظار در Essex، آوریل و می، من دیدم که من هر روز برداشت اسفناج و سالاد من. لوبیا گسترده، علیرغم آبیاری، همچنین یک محصول بزرگ را به ارمغان آورده اند. این به خاطر بخشی از کولر است که در آن قرار دارد، اما لوبیا و اسفناج در پاییز کاشته می شوند. ریشه عمیق رطوبت رطوبتی ایجاد شده توسط چنین ابتدایی باعث می شود که محصولات فوق العاده خشک و مقاوم باشند.... پیچ گوشتی دستی قیچی همکاره رنگ من که می ترسم ممکن است برای سقوط در باغ های جزیره کوچک ما آبی روشن خشخاش هیمالیا (Meconopsis) باشد. کریس بوردساوو آنها را در کنار نیلوفرهای هیمالیا غول آسای دوست داشتنی (Cardiocrinum giganteum) در باغ مورگان استنلی کاشته است. آنها در نمایش Pavillion بزرگ نیز نشان داده شده بودند، که بیشتر بر روی صفحه نمایش توسط شگفت انگیز از مهد کودک اسکاتلند، Kevock بود. من می ترسم که به عنوان گرم تر، خشک تر climes شمال شمال، اسکاتلند، و شاید برخی از بخش های سردتر از دریاچه Distric