صاحبان عرشه گاهی اوقات فقط می توانند تعمیرات را پرداخت کنند، که معمولا به معنای جایگزینی تخته ها و نرده ها است. آخرین چیزی که آنها می خواهند بشنوند این است که آنها باید همه چیز را جایگزین کنند. اما گاهی اوقات هیچ انتخابی وجود ندارد. شکستن سایدینگ یا پنجره ممکن است به نظر بیاد یا نشت کند، اما یک عرشه شکست ناپذیر می تواند سقوط کند. فردی که در یک فروپاشی عرشه مجروح شده است، به گفته یک داستان شیکاگو تریبیون دو سال پیش، از سال 2003 تا کنون 6500 نفر بوده است، می تواند صاحب خانه را برای خسارت جبران کند. شرکت حقوقی آتلانتا حتی اعلام کرد که عرشه دادرسی را به عنوان یکی از تخصص های آن فرو می برد. و اگر کسی سوءاستفاده کند، به سرعت مسئولیت پیمانکاری عرشه خواهد شد. پیچ گوشتی تکی جعبه بکس ستاره ای ۱۱ پارچه E 1-2 ، ۱-۴ ، ۳-۸درایو E-4320 من تا به حال یادگیری تجارت خود را صرف کرده ام و هزاران پوند در آموزش و پرورش که اجازه می دهد من آن را تمرین کنم. با این حال تقریبا روزانه از من خواسته می شود که به هیچ وجه توصیه های باغبانی، مذاکرات، ساعت ها وقت و انرژی من را ندهد. "این در مورد رزومه شما خوب است" یا "شما از تجربه لذت می برید" به عنوان گزینه های پرداخت می شود. من تعجب می کنم که پذیرش در باغبانی، داوطلبان تاثیری بر ارزش گذاری حرفه ای باغبانی داشته است. آیا این وابستگی به داوطلبان موجب اعتقاد به این می شود که افراد ماهر و آموزش دیده برای کم و یا هیچ چیز کار خواهند کرد؟