با این حال، در مورد مکان، ما ابزارهای بیشتری در جعبه ما داریم. اکثر باغهای (نه همه) مستطیل شکل هستند، ما دیوارهای خورشید و غروب خورشید را در کنار ساحل شمالی و شرقی قرار میدهیم. طرح من یک مربع 40 × 50 فوت است که به من فرصت های زیادی برای رشد می دهد، به عنوان مثال، یک بلوک بزرگ از شیرینی پزی در تختخواب خورشید و گوجهفرنگی های پهن در طول حصار جنوبی آفتاب. Chillies Potted شرکت گوجه فرنگی را در کنار زمین پنهانی از پونه، ریحان و آویشن نگه می دارد. گیاهان مانند این در شرایط پخته شده رشد می کنند و در خاک شنی من نور زمین زیر گوجه فرنگی فقط این خواهد بود. من تمایل به آبیاری طرح من ندارم (تامس و چیپس گلدان قطعا به آن نیاز خواهد داشت) اما گیاهان مانند این، در کنار پاشنه گوشتی و ارکستر بنفش عمیق ریشه دار (اگر خود کاشته شود) زندگی من را ساده تر خواهد کرد. ابزار لایت آلن ستاره ای با 11 در 1 یا 10 در 1 شما می توانید درایور مهره و پیچ و مهره های کوچک را دریافت کنید، اما 5 در 1 یا 6 در 1 گاهی اوقات می توانید در قیمت های قابل ملاحظه ای پایین تر پیدا کنید.