یک روز یک میز پیک نیک در خارج از خانه Pembroke، یک فضای اجتماعی در والورث، جنوب لندن ظاهر شد. از یک مهمانی نزدیک که بر روی چمن خارج شده بود، از دست داده بود. مایک ویلسون، مدیر پمبروک خانه، به من می گوید که مدت کوتاهی پس از رسیدن میز، همه چیز شروع شد: "واکرهای سگ که هر روز بدون صحبت از یکدیگر گذشتند، شروع به صحبت کردن در کنار میز می کردند. مردم در انتظار وقایع در خانه پامبروک شروع به نشستن می کنند تا با یکدیگر صبر کنند. "پس از دیدن اینکه چه تفاوتی ایجاد کرد، صاحب اصلی اصلی تصمیم گرفت تا آن را برای همه بفرستد. جعبه بکس ۶۰ پارچه ۶ پر سفید RS-S460A-MP3 6PT آچار یکسر رینگ جغجغه ای من مدیر تولید محصولات سخت افزاری در میدان هستم، جایی که اخیرا در خواننده تماس و تراشه ما کار کرده ایم. اما وقتی که من در میدان 3 سال پیش شروع به کار کردم، من در محصولات نرم افزاری خالص کار می کردم (همانطور که در 6 سال قبل نیز در فیس بوک انجام دادم). من همیشه دوست داشتم که میدان یک راه حل یکپارچه برای کسب و کارهای کوچک را با هر دو سخت افزار و نرم افزار فراهم می کند. اما صادقانه بگویم، تنها چیزی که من در مورد منطقه سخت افزار دفتر درک می دانم این بود که برای بازدیدکنندگان مجاز بود.