بنابراین اغلب میوه ها، سبزی ها و گیاهان را برای رشد در خانه صرفا به خاطر آنچه ما دوست داریم بخوریم انتخاب می کنیم. این مطلقا دلیل درست است، اما چرا تاکید بسیار کم بر تنظیمات رو به رشد آنها قرار می گیرد؟ اسکن هر قفسه کتابفروشی و بخش باغبانی با عناوین بر روی گیاهان برای سایه، باغبانی مقاوم در برابر خشکسالی و درختچه ها برای خاک های خاکستر ناراحت غنی است. این بر روی مغز ما تاثیر گذاشته است تا بپرسد که چه شرایطی برای رشد گیاهان زینتی وجود دارد (شما فکر نمی کنید به رشد گلدندرون بر روی خاک های خاکستری بپردازید) اما آیا نباید ما را به همان شیوه ی گیاه درمان کرد؟ قیچی باغبانی دسته جغجغه اولین چیزی که من متوجه شدم در ورود به نمایش بود، چقدر داغ بود. لذت بردن از اطراف باغ های نمایش در چنین روز آفتابی دوست داشتنی بود، اما در پشت ذهن من، متوجه شدم که گرما بخشی از یک دوره خشکسالی طولانی است که در جنوب شرقی و در کل، انگلیس رنج می برد با صحبت کردن با باغبان ها و طراحان، بسیاری از تعظیم "من نمی توانم صبر کنم تا باران" را شنیدم. پس از زمستان بسیار گرم و مرطوب در سال 2016 و سپس این، خشک ترین زمستان به مدت 20 سال، من تعجب کردم که آیا این رویدادهای غیر قابل پیش بینی آب و هوا چیزی است که ما باید در آینده انتظار داشته باشیم؟