رشد در گلدان ها بسیار محبوب است و تمام میوه ها در آن لیست قابل توجه در ابتدا می تواند رشد کند. کمپوست خوب مهم است - ترکیب جان بر اساس لوم، ساختار و وضعیت تغذیه خود را به مراتب بهتر از کمپوست چند منظوره در طول سال ها حفظ می کند. دیوارهای ضخیم، لعابی یا غیر متخلخل ریشه ها را از شدت گرما و خنک، به خوبی حفظ می کنند. ظرف بزرگتر بهتر است، هرچند وسوسه کننده آن است که طیف گسترده ای از گلدان های کوچک را تولید کند. مایعات زیاد پتاسیم از ماه مه تا اواخر ماه اوت شما را به خوبی می بینند (با استفاده از کود نیتروژن برای زغال اخته). ابزار مکانیکی اره میله ای تلسکوپی ۹۰۸۲۱ آلتونا من داوطلب هستم برای سه سال و نیم گذشته من لذت و امتیاز را برای نوشتن این وبلاگ داشته ام و به من خیلی چیزهای شگفت انگیزی داده ام. من فرصتی برای صدور انواع موضوعات باغبانی داشته ام، از سوالاتی که در آن پاسخ دشوار است پرسیدم و من فرصت فوق العاده ای برای افکار و احساسات من در مورد صنعت باغبانی و حفاظت از گیاهان در قلمرو عمومی داشتم. من آن را داوطلبانه انجام داده ام؛ از همان ابتدا، تصمیم من بود. من ناامید شده بودم برای رسیدن به یک مخاطب بسیار بزرگتر با تفاسیر باغبانی من و جین پررون، سردبیر من، گفت: خوب.