RHS تنها 700 داوطلب در باغ های خود کار می کند؛ افرادی که به طور انحصاری 72،640 ساعت کمک به تنهایی در سال 2015 به آنها داده اند (اگر شما این را به طور متوسط ​​باغبانان با 10 پوند در ساعت بپردازید، این موجب صرفه جویی در خیریه حدود 750،000 پوند در سال می شود). در واقع من از یک باغ عمومی بزرگ در بریتانیا نمی دانم که حداقل یک داوطلب داشته باشد. سیم چین کله گاوی LDN 175 ابزارلایت یورک می گوید وقتی که او به کار می رود که "آنها فقط می خواهند جلوی فریم را به جای کل فریم بگذارند، من توضیح می دهم که در فریم 5 تا 10 سال عمر وجود دارد، که عرشه جدید به X هزینه می کند و با این همه طول می کشد یورک می گوید، آنها می خواهند با جایگزین کردن کف پوش، اما "من مطمئن هستم که آن را به این معناست که ما فقط انجام بخش بسته بندی را انجام می دهیم، بنابراین اگر مسئولیت رسیدگی به این عرشه را نداشته باشیم مسئول نیستیم. من آن را در حوزه کار روشن می کنم.