در نهایت، شروع یک رژیم علفی هدفمند در حال حاضر به شدت به شانس شما برای زنده ماندن از خشکی کمک خواهد کرد، زیرا هیچ یک از رطوبت زیرزمینی گرانبها که در طول زمستان انباشته شده است به علف های هرز دیگر منتقل می شود. اگر ما یک ممنوعیت شستشو را بگیریم و اگر همه چیز ناکام باشد، من یک حوض اردک دارم. اما، اگر شما زمان یا تمایل به حفر آبگینه ندارید، قرار دادن آب در آب، ایده خوبی است. اونها می تونند ... باشند جعبه بکس ۲۶ پارچه ۶ پر مشکی RS-S426-MP 6PT اینورتر ۲۵۰A دستگاه جوش ۲۵۰ آمپر همانطور که من اشاره کردم سیب و گلابی، من نیز باید یک روش آموزش دیگر - بندر. نگران نباشید: اساسا یک هسته عمودی است - این چیزی است. بسیاری از میوه ها (از جمله بیشتر سیب و گلابی، همراه با قرمز / سفیدرنگ، انگور فرنگی، گیلاس و آلو) به گونه ای طراحی می شوند که به معنای واقعی کلمه مانند یک قطب آموزش دیده شوند. اغلب آنها به عنوان در فهرست کاتالوگ میوه فروخته می شوند. با افزایش ارتفاع سر و نه گسترده تر از 40 سانتی متر، شما می توانید یک مجموعه قابل توجه از انواع در یک تخت 3 متر باریک ایجاد کنید و یا آنها را در گلدان ها رشد دهید. هرس شامل انفجار هر گونه طرفه های جدید به 10 سانتی متر در ماه جولای است.