بنابراین، به عملیات. شیرین تر میوه طعم، آفتاب بیشتر نیاز دارد. بنابراین انگور، توت فرنگی، توت فرنگی، انجیر، زردآلو، نکتارین، هلو، هلو و گیلاس برای ایده آل ها مناسب هستند. توت فرنگی ها و توت های کیوی می توانند در امتداد پاسگاه ها قرار بگیرند، توت فرنگی می تواند در گلدان یا کیسه های گیاهی عمودی قرار گیرد و درختان باقی مانده در لیست، نامزدهای خوبی برای فن آموزش هستند. آیا تند و تیز فقط پایین ستون فقرات خود را پایین آوردن؟ به من اعتماد کن، فن تمرین هماهنگی است. فقط تمام شاخه ها را به صورت یکنواخت در مقابل دیوار، مانند یک دست کشیدنی، می شکند. با گذشت چند سال، برخی از بیت های قدیمی را برش داده و در برخی از بیت های جدید کراوات - کار انجام می شود. ایده این است که خورشید می تواند به راحتی میوه ها را به دست آورده و رسیده باشد که به نوبه خود باعث افزایش سطح قند می شود. باغ آشپزخانه سقفی که در آن من کار می کنم درختان آموزش دیده دیوار خفه می شود. اما آنها همچنین یک فضای خفیف فوق العاده هستند که بیش از 25 سانتیمتر از دیوار رشد نمی کنند. ابزار باغبانی پیچ گوشتی دستی عرشه های چوب های چوبی می توانند مدت زیادی طول بکشد، بسته به اینکه چقدر ساخته شده اند، اما برای عرشه های سدر، کاج یا قرمز چوب برای دوره ای 10 تا 20 ساله، که در آن نقطه شروع به تجزیه طیف وسیعی از آنها می کنند، معمول نیست از ناخوشایند و ناخوشایند تا کاملا خطرناک است. فیل براون، صاحب Archadeck از کانتیکت مرکزی در "، گفت:" من شاهد ساخت دو سال گذشته عرشه هایی بودم که با هیچ چیز نمی توانستیم انجام دهیم. "و عرشه ها 50 سال به طول انجامید. جایی که قاب کاملا خوب بود."